marți, 3 martie 2009

Cum se diagnosticheaza infertilitatea?

In general cuplurile sunt sfatuite sa ceara ajutor medical daca nu reusesc sa obtina o sarcina dupa un an de contact sexual neprotejat. Doctorul va face un consult fizic ambilor parteneri pentru a determina starea lor generala de sanatate si sa evalueze deficientele psihice care ar putea duce la infertilitate. De obicei partenerii sunt intrebati despre obiceiurile lor sexuale, pentru a putea determina astfel daca actul sexual se desfasoara in conditii optime pentru conceptie.
Daca nu se depisteaza nimic anormal in urma acestui prim consult, vor fi recomandate o serie de investigatii.

Pentru femei, acesteea se refera la:
  • temperatura corpului
  • radiografii ale trompelor uterine, uterului
  • laparoscopie

  • Pentru barbati testele initiale sunt focusate pe analiza spermei.

    Un comentariu:

    1. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

      S-a specializat pe următoarele vrăji:

      *Vrăji de dragoste
      *Vrăji de căsătorie
      *Vrăji de bani
      *Vrăji de frumusețe
      *Vrăji de bogăție
      *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
      *VRAJI DE VINDECA HIV
      *Vrăji de cazinou
      *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
      *Vrăji de protecție
      *Vrăji de loterie
      *Vrăji de noroc
      *VORGE DE FERTILITATE

      RăspundețiȘtergere